maja 20, 2021

Recenzja: Ora2 me Stain clear pasta do zębów Fresh sakura mint

Nie myślałam, że pierwszą recenzją na moim blogu będzie recenzja pasty do zębów 🙈 Oczywiście japońskiej pasty do zębów, gdyż mam takiego bzika na punkcie Japonii, że nawet pastę do zębów muszę mieć z kraju kwitnącej wiśni. 😜 Kilka lat temu miałam okazję testować brzoskwiniową pastę tej firmy i ku mojemu zaskoczeniu była to najlepsza pasta w moim życiu.


Na początek, co o tej paście mówi nam producent?

Ora2 to jedna z przodujących firm na rynku japońskim produkująca pasty do zębów. Ora2 Fresh Sakura Mint ma miętowo-kwiatowy smak i pachnie jak kwitnące wiśnie. Pasta ta jest wyjątkowo delikatna i przeznaczona również do wrażliwych dziąseł.
🌸Japoński numer 1. past wybielających od 13 lat
🌸Usuwa przebarwienia mi.n.: z kawy oraz dymu papierosowego
🌸Specjalna receptura rozpuszcza pozostałe przebarwienia, oraz zapobiega ich ponownemu osadzaniu się na zębach
🌸Przywraca biel zębów od pierwszego użycia
🌸Sakura mint to edycja limitowana
🌸130g.

Działanie

Pasta ta ma dużo plusów. Po pierwsze spełnia wszystkie obietnice producenta. Wybiela już od pierwszego użycia. Nie pijam kawy ani nie palę papierosów, więc moje zęby nigdy nie były mocno żółte. Po umyciu tą pastą widzę mocne wybielenie porównywalne z pastami z węglem aktywnym. Zęby są wyraźnie bielsze, a uciążliwe przebarwienia znikają przy dłuższym stosowaniu. W porównaniu z pastami ogólnodostępnymi, pasta ta rewelacyjnie się pieni. Wystarczy malutka ilość wielkości ziarnka grochu — lubię to! Kolejnym, a zarazem największym plusem jest obłędny smak i zapach. Słodko miętowy zapach zapewnia długotrwały świeży oddech 😊


Podsumowanie

Polecam każdemu, by się otworzyć i spróbować czegoś nowego. Tak jak wyżej wspominałam, miałam okazję testować już brzoskwiniową i również smakowała obłędnie.
Plusy
✅Zęby są bielsze już od pierwszego mycia
✅Usuwa większe przebarwienia przy dłuższym stosowaniu
✅Odświeża oddech na dłuższy czas
✅Ma mega przyjemny smak i zapach, którego nie ma żadna pasta na rynku europejskim!
Minusy
❌Jest to produkt japoński, zatem jest trudno dostępny. Kupić go możemy jedynie na ebayu oraz w sklepach z japońskimi kosmetykami, które oferują wysyłkę tylko z Japonii. Ja swoją pastę nabyłam tutaj za niecałe 21zł 👉 https://omiyagefromjapan.com/pl/products/sunstar-ora2-me-stain-clear-toothpaste-fresh-sakura-mint-130g?variant=37979643740332


Uwielbiam testować nowości i myślę, że jeśli chodzi o pasty do zębów, to na tej jednej się nie skończy 🙈 A wy, mieliście kiedykolwiek styczność z japońskimi pastami do zębów?

Brak komentarzy: